Sayfalar

12 Şubat 2011 Cumartesi

Elveda Sevgili Dostum

Bugün intihar haberini aldım. Çok üzgünüm sevgili dostum! Yapabileceğim hiçbir şey yok biliyorum.Seni geri getirmeyecek hiç bir sözcük."Kalksın Ayağa" desem boşuna ... Çıkan can geri gelmeyecek. Sen yaşarken de hakkettiğin sevgiyi dostluğu arkadaşlığı sana sonuna kadar verdiğimi düşünüyorum.Son birkaç yıldır yanında neden olamadığımı zaten sen de çok iyi biliyordun diye umut ediyorum.Bana yolladığın "veda mesajını" aldım.Duysaydın inanmazdın...Ağlıyorum.Evet ! Başardın! Neler yaşadım ağlamadım.Sen başardın!Biraz önce vücuduma zerkedilen sakinleştiricinin verdiği ağırlığa direnerek yazıyorum bu satırları. Herkesi odamdan dışarı kovdum.Yalnızım. Birşeyler yazmak mantıklı mı,değil mi diye düşünmeden, paylaşmak doğru mu değl mi diye düşünmeden yazıyorum.Haberin katılığı, soğukluğu, beni biraz olsun koruyabildi gerçekiğinden.Bilincim yeni yeni açılıyor . Daha yeni yeni anlıyorum artık aramızda değilsin,geri gelmeyeceksin!Şimdi saat akşam 10.00 sabahtan beridir beceremediğimi yapıyorum şimdi doya doya ağlıyorum! Salya sümük ağlıyorum...
İnternetin dört bir yanına yaydığın yazıları yorumları şiirleri topladım bu saate kadar.Üstüne yazılan yorumları okudum!
(Gülmemi isterdin sen. yapamıyorum)
Hoş sen ne denebileceğini de hesaplamışsındır mutlaka!Umurumda bile değil.Seni şimdiden özledim sevgili dostum.Yaşıyor olsaydın belki senelerce birbirimizle görüşmeyecektik ama bir yerlerde yaşadığımızı bilmek yetecekti bize.Ya şimdi?Kolayı seçtin değil mi? Gitmeyi...
Veda şarkını dinledim bu öğlen senin de ölümü kucaklarken yaptığın gibi..Sıcak bir çay demledim. Yazılarını okudum gülümsedim.(Gerçeği görmezden gelmeyi denedim)Ama benim de gücüm bu kadarmış.Şimdi ağlıyorum.
Beraber çok güzel günlerimiz de olmuştu...Satmadık birbirimizi.Arkadan bıçaklamadık.İçimizde tutmadık hiçbir şeyi ! Konuşulabilecek herşeyi konuşmuştuk zaten. Paylaşabilecek ne olursa paylaşmıştık.Bundandı belki de görüşmememiz.Bu neyi değiştirir? Artık yoksun!Ve ben yapabileceğim tek şeyi yapıyorum senelerdir cidden beceremediğim şeyi ağlıyorum...
Güle güle Sevgili Dostum güle güle...
Bu da benim sana hediyem olsun.. gidiyorum....

Ah, küçücük gemi, sulara attın şimdi kendini, delisin
Ah, yakarlar seni, dönmezsin bir daha geri, delisin

Ah, deniz olayım, tuzumu rüzgârda savurayım, deliyim
Ah, ne yelken ne yel, köpüklerde kaybolayım, deliyim

Kime sorsam dönüşüm yok
Nereye gitsem mavi
Yelkenimde deli rüzgâr
Her yanım tuz, deliyim

Ah, peşimde rüzgâr, ne yağmurlar dost ne bir kıyı var,
deliyim
Ah, düşlerim kaldı, yalnızım düşlerim kaldı, deliyim

Ah, yaralı kalbin, sönüp gidecek yaralı kalbin, delisin
Ah, küçücük gemi, dönmezsin bir daha geri, delisin

Kime sorsam dönüşüm yok
Her gemi biraz deniz
Her yanım mavi, her yanım yel
Her yanım tuz

Hiç yorum yok: